tisdag 25 oktober 2011

Reports from the battlefront

Kanske inte fullt så allvarligt som rubriken antyder men jag tänkte att jag kunde spinna vidare på temat, då jag för några månader sen beskrev min status som MIA (missing in action) på Facebook. Det har i vilket fall varit nästan complete radio silence från mitt håll och det har varit väldigt svårt att få tag i mig, och det är det väl fortfarande. Jag skulle kunna tänka mig att det är endel som undrar vart jag tagit vägen... Sanningen är väl den att jag haft så mycket att göra och det har hänt så mycket att alla saker som inte kännts livsviktiga har jag bara släppt. Trots att jag släppt så mycket känner jag mig fortfarande stressad och det kanske är förklaringen till varför jag blivit så förkyld, nu har jag inte mycket till val, nu måste jag vila, och trots frustration och uttråkning så är det ganska skönt att städa mitt eget hem för en gångs skull, äta popcorn och titta på X-men.

Hörs nån gång

1 kommentar:

  1. Saknar dig,...
    Hoppas vi kan ses snart...
    Har en hel del att berätta...

    Kram

    SvaraRadera