torsdag 27 oktober 2011

En kul grej

Något som är kul just nu är att jag skriver från min nya iPad, vit och fin är den också. Det är kanske inte världens nödvändigaste pryl men jag har sparat till den länge så nu var det dags! I övrigt så fick jag celebert besök från Göteborg idag, en viss Fredrik. Vi köpte iPad och åt på Ben & Jerrys, mycket bättre än så kan det nog inte bli. Tidigare idag var det "gyllene oktoberfest" på Waldorf och vi dansade ringdans bland torkade löv och planterade lökar, lite flummigt men ganska kul, och så bjöd de på pizzabullar dagen till ära och det är ju inte helt fel :) Man kan väl sammanfatta det till att det varit en allmänt bra dag idag och det kommer förhoppningsvis bli en skön kväll så jag har inget att klaga på förutom möjligtvis att maten inte spontant materialiserats inuti min mun utan att det kommer kräva en viss ansträngning,om än minimal, för att jag ska få det behovet tillfredsställt... Det kan jag nog leva med ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar