måndag 25 juli 2011

God morgon!

Hoppas alla har sovit gott :) Idag har jag faktiskt lyckats vakna i tid, kl 06:30 började väckarklockan spela, jag gick visserligen inte upp för än 07:30 men det är en bra bit på vägen. Det är himla viktigt att jag får in rätta tider denna veckan för på måndag nästa vecka börjar allvaret igen. Jag har såklart inte hunnit med knappt något jag hade tänkt göra på sommarlovet så jag känner lite press på mig att få saker gjorda nu sista veckan, får väl se hur det blir med den saken :)

Nu har jag precis ätit frukost ute på balkongen och sitter och lyssnar på soundtracket till  anime-filmen Paprika. Egentligen skulle jag och Mimmi gått och gymmat nu men av någon anledning har Mimmi sovit dåligt, så vi gymmar imorgon, passar mig bra.



Supergosiga Tessan gjorde mig sällskap som vanligt.


Här är en bild på Kitty också, från igår kväll när hon hoppt upp på skåpet och krävde uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar