lördag 23 juli 2011

Det som hände igår i Norge var fruktansvärt, det käns helt overkligt, det är bara fullständigt fruktansvärt. Jag har väldigt mycket släkt i Norge som jag knappt alls har träffat och det gör på något vis att det känns ännu mer. Det är så vansinnigt att sånt här kan hända, att en enda person han orsaka så mycket skada. Finns det inget man kan göra för att förhindra att sådant här sker? Mitt hjärta går ut till alla skadade och anhöriga.

Inatt gick också en av mina kära släktingar bort. Det har inte sjunkit in hos mig än, jag förstår det inte, hur kan någon bara försvinna. Han hade varit sjuk under lång tid, så det var väntat, och alla ska vi den vägen vandra, men jag har inte förstått det än. Jag tyckte mycket om honom och han kommer bli saknad.

Jag kände att jag ville berätta det här för er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar