lördag 9 april 2011

17:17

Så idag har jag lyssnat på barnvisor, gjort en header, tittat på the Big Bang Theory på Surf the Channel, gosat med katterna men inte pluggat någonting alls, hittills, undrar ni hur jag lyckas få MVG varje gång, det gör jag med, jag kanske pluggar omedvetet.

Jag minns inte vem som sa det men någon påstod att när jag går och tänker på att jag inte pluggar och inte gör det jag borde göra (vilket just nu är att jag ska tvinga ner på papper vad jag tänker om hur synen på fritid förändras genom historien och hur den kanske kommer se ut i framtiden) så går min hjärna omkring och pluggar för sig själv medan jag gör annat. Alltså sitter min hjärna just nu där inne och skriver något jätte smart medan jag sitter här framför datorn och skriver ett blogginlägg. Praktiskt va? Haha! ;P
Jag som trodde att jag bara tycker att det är jobbigt att sätta mina tankar på papper.

Idag såg molnen verkligen ut som bomullstussar.



2 kommentarer: