onsdag 20 april 2011

06:37

God morgon till alla mina morgonpigga och morgontrötta läsare! :)

Idag ser planen ut som följer: ta mig ner på stan och hämta ut medicin, hitta stora stenkaniner att köpa, åka till Willys och handla kattmat och så var det säkert något mer, ja just det! Plugga. Det har inte blivit mycket sånt på sista tiden måste jag erkänna och min dedline för kursen är på Lördag.

Lördag förresten....Vad ska mina läsare göra då? Själv har jag inget inplanerat och det känns väldigt tråkigt för jag älskar verkligen Påsken, det är min favorithögtid.

Igår var jag och tränade med Mimmi och upptäckte en ny maskin...rodd!! Det var jätte kul! Jag kunde nästan känna vågstänket. Jag saknar att paddla kajak, det var jätte länge sen och det är verkligen jätte härligt.

Nu ska jag kolla på Big Brother, jag missade gårdagens avsnitt för jag går numera och lägger mig innan det hinner börja.

Hoppas ni har en härlig morgon!

Bjuder på låten jag haft i huvudet nu på morgonen:


 
Leftover Cuties - "You Are My Sunshine"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar