torsdag 11 november 2010

Munk

Jag träffade nyss en munk på stan som började prata med mig på engelska, han var sådär härligt lugn och trevlig som munkar brukar vara. Han frågade mig om jag var en dj, jag sa att jag inte vad det och frågade varför han trodde det, då sa han att det var en känsla han fått och att det var kanske ett yrke jag borde fundera på. Om en munk säger det så kanske det ligger något i det ;) jag har trots allt spenderat nästan hela dagen med att sjunga helt nya sånger, först i en uppvisning med lanternor, sedan min vanliga sånglektion och sist med körträning, jag älskar ju musik :) I vilket fall som helst så var munken jätte trevlig, dessutom snygg och gav mig en bok om yoga. Förresten, det första han sa till mig var; "Are you feeling a bit funky today?" När jag svarade "No(?!)" började han att fnissa :D Höjdpunkten på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar