fredag 8 oktober 2010

Superwoman

Direkt när jag vaknade i morse bestämde jag mig för att åka och gymma, första gången sen innan sommaren som jag känt att jag verkligen har lust. Så jag bestämde mig och åkte dit(!)
Jag hade förlorat en hel del kondition så jag rekommenderar inte att göra ett flera månaders uppehåll i träningen. Jag hade förlorat en hel del styrka i armar och axlar också men resten gick över förväntan :)
Här är en bild på mig direkt efter gymmet, jag känner mig alltid så frisk och fräsch när jag åker därifrån. Jag gymmar på Apalby Friskcenter, det är lugnt och skönt, ingen hög musik och folk som spänner sig och stönar, de som är där tävlar mot sig själva.


Nu har jimmy och jag precis ätit tacos och ser fram emot en lugn myskväll. 
Önskar er alla en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar