torsdag 7 oktober 2010

Raindrops keep falling on my head

Nu är jag hemma från sång och pianolektionen. Det märks verkligen att jag inte har möjlighet att träna på piano hemma, varje lektionsstart känns det som att jag spelar för första gången. Sången gick bra, rösten sprack minimalt några gånger, men styrkan, känslan och klangen fanns där. Min sång lärarinna tjatar lite på mig om att jag ska framträda, hon ville att vi skulle sätta ett datum idag (!) det vet jag inte om jag är redo för ännu, mitt självförtroende när det gäller min sång är väldigt bräckligt.

Det är riktigt tråkigt väder här i västerås idag, kallt och regnigt, men det var härligt att vakna i morse och höra smattret av regndroppar på fönsterbläcket.

Nu blir det plugg och tvättstuga för mig resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar