lördag 6 augusti 2011

Lördag

Idag cycklade jag iväg till Jimmy med en liten present i korgen, det var bullar i, så inget märkvärdigt, men han blev jätteglad och det var ju det som var meningen.

Vi gick hem till mig och spelade Yatzy, det var jätte länge sedan jag gjorde det sist så det kändes mysigt nostalgiskt och jag vann! :D
När vi började bli hungriga efter några timmar satte vi igång med maten, ja, eller jag gjorde mat och Jimmy föreställde min diskmaskin. Börjar faktiskt fundera på om jag kanske skulle skaffa mig en mekanisk diskmaskin istället, Jimmy är ju inte här varje dag liksom ;P


En mycket koncentrerad Jimmy tar för sig av maten.

Klyftpotatis, kikärtor, tomat, gurka och rödlök.

Nu tycker visst Jimmy vi ska sätta igång med Yatzyt igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar