lördag 27 augusti 2011

Friday

Igår kom Jimmy hem till mig helt oväntat när jag höll på med tvätten, han brukar verkligen aldrig komma hem till mig så jag blev väldigt förvånad och ifrågasatte min verklighetsupfattning, men där var han och jag var glad att se honom. Efter att vi pratat om svåra saker i flera timmar bestämde vi oss för att det var dags för tacos. Jimmy fick ta "jag idag" bilder på mig men han är inte så van att fota människor så det blev lite suddigt och knasigt men jag gillar det. En väldigt fin kväll allt som allt. Jimmy var kvar hos mig till midnatt, jag låg i hans knä och tittade på en dokumentär om somalier i finland, det kändes väldigt normalt och trevligt.





Skjorta och skor från H&M, byxorna är hittade längst in i min garderob, väska från Accent.

Vegetarisk såklart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar