lördag 30 juli 2011

Ett hjärta som blöder

Det finns så många ledsna och sorgliga människor på nätet och i verkligheten och det känns i hjärtat. Jag vill hjälpa dem men det går inte att få kontakt med någon på riktigt på internet, och hur hjälper man någon egentligen? Jag vill att alla ska må bra och vara snälla mot varandra, är det så mycket begärt? Det finns de som tror att det bara finns en viss mängd lycka i världen och att de måste roffa åt sig så mycket som möjligt och inte dela med sig för att inte förlora den. Andra människor är så ledsna att det nästan inte går att beskriva, de är så ledsna och vilsna att det, de bor på en plats som är kall, i konstant mörker, fuktigt och äckligt, där de är helt ensamna och en kall vind blåser rakt igenom deras kroppar. Jag skulle vilja orka och kunna rädda dem allihop. Men jag tänker på dem ofta. Jag önskar dem allt gott och hoppas att jag kan lyckas hjälpa någon litegrann ibland. Det är något av det jag önskar över allt i hela världen, förutom mina nära och käras väl och ve.


Nu tänker jag släppa det här, lyssna på k-pop, äta hembakade chokladkakor och titta på fina saker.

Trevlig kväll och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar