lördag 23 april 2011

07:32

Glad Påsk allihop!

Idag ska jag hem till mina föräldrar och träffa nästan hela släkten på min mammas sida, och jag har inte träffat dem på två-tre år sådär, så jag är lite nervös.

Påsken är min absoluta favorit högtid, har jag sagt det redan kanske?  :)

Jag har förresten upptäckt att jag inte mår så bra av socker, särskillt inte om jag äter det på kvällen. Igår åt jag 6 chokladpraliner och 2dl Ben & Jerrys glass, nästan precis innan jag skulle lägga mig, och det dumma var att jag inte ens var särskillt sugen :/ Så nu på morgonen har jag varit trött, trött, trött och lite smått irriterad på mig själv, så jag tror att socker-ätandets tid är förbi för mig, kanske nån gång ibland för att det är gott, men inte bara för att det finns hemma. Annars får ni gnälla på mig ;P

Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar