söndag 27 februari 2011

Så sitter man och blir irriterad för att ens favoritbloggare inte uppdaterat sedan igår och så kommer jag på att jag själv inte uppdaterat, vad är det man säger, du ska inte kasta sten i glashus.

Men jag kan ju trösta er med att det inte har hänt så mycket sen sist, något som irriterar mig massor. Jag gör inte ens de allra lättaste sakerna som skulle göra den här dagen roligare, istället sitter jag bara framför datorn och blir irriterad för att jag inte gör något. Jaja.

Jag har i alla fall gjort en ny spellista idag "dancing with myself" vilken innehåller allt från Gypsy Kings till Hinoi-team, Roy Orbison och Aerosmith, Slagsmålsklubben och Flogging Molly o.s.v.
Tanken är att jag ska dansa helt crazy här hemma, vilket jag gjort också :) I alla fall en grej som jag verkligen lyckats med idag, även om Kitty och Tessan inte riktigt uppskattade att vara mina danspartners, men det var ju inte dem jag egentligen skulle dansa med heller, så det blv korta danser.

Imorgon är det Maria-dagen som jag har slängt ihop med voffeldagen, vilket gör att jag både får vofflor imorgon OCH på Mariabebådelsedag som ju blivit Voffeldagen :D
Men det är ju framförallt min NAMNSDAG!! den enda jag faktiskt firar.
När jag var liten fick jag alltid vattenfärger eller tuchpennor. Detta året vet jag inte riktigt vad jag ska önska mig av mig själv, eftersom det är numera bara jag som firar mig på Maria-dagen. En målarduk och acrylfärger kanske så att jag kan komma igång med mitt målande igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar