tisdag 9 november 2010

20:21

Det känns som att jag kan se morgondagens löpsedel redan nu "SNÖKAOS". Tja, det brukar ju stå så, de har inte så mycket fantasi verkar det som ;P Men det var verkligen kaos idag. Tydligen hade det varit klass2 varning, alltså stormvarning, idag, det hade jag ingen aning om eftersom jag vägrar nyheterna, så jag hade ingen mössa och bara leggings....iskallt!
Snön la sig på huvudet, klumpar fastnade i håret och smälte och rann in under tröjan :/


Jag gillar verkligen inte snö och kyla men väl hemma hade jag fått ett paket! Och i det låg senaste Ageha, det är ett modemagazin från Japan som jag prenumererar på :)

Det här var också andra dagen på min praktik, jag trivs verkligen jätte bra på Waldorf :)

Hoppas allt är bra med er i yrvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar