onsdag 3 november 2010

10:38

Ungefär såhär trött är jag:

Så dumt att jag inte gick och la mig när jag var så trött, jag kan ju titta på Star Trek på Surf the Channel när jag vill. Jag måste försöka vrida på dygnet, jag ska ju gå upp vid sex på måndag. Men när jag blir sådär trött så stänger vissa logiska delar i min hjärna av och jag glömmer bort att jag borde gå och lägga mig, men i kväll ska jag bättra mig och gå och lägga mig innan tolv.
Min mysiga frukost, det har blivit rutin att ha alla de här sakerna hemma så alla frukostar har blivit mysfrukostar. Numera tänder jag alltid ett ljus när jag ska äta, det blir lite mer högtidligt och så får det mig att sitta kvar vid bordet medans jag äter för "man får inte gå ifrån ett brinnande ljus".
Tessan fick skålen efter mig, det kanske också kan bli en mys-frukost-rutin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar