måndag 11 oktober 2010

Planering

Äntligen Måndag! och superhärligt väder dessutom :D

Veckans huvudsakliga målbild är:
1.att skapa ett redovisningsprogram i Excel och
2. att bli färdig med uppg. 1:1.

1. Tack vare min programhanteringslärare är jag rätt bra i Excel och jag är trött på att vara fattig som en kyrkoråtta, nu får det räcka! Nu ska jag ha koll på min ekonomi.
2. Jag har kört fast i min mindmapp om "Faktorer som påverkat synsätt, rättigheter och stödinsatser för funktionshindrade, över tid" Jag måste nog hitta på en ny strategi för att få ihop det, jag känner inte att jag har tillräckligt faktaunderlag än, det får bli gammalt hederligt pluggande.

Sen borde jag städa och göra en massa annat jox också såklart men det är ju det som är det fina med måndagen, man har alla möjligheter att fylla veckan med allt man vill och borde göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar