tisdag 12 oktober 2010

I scream for ice cream

Det är nu man önskar att man hade nån såndär jättesnäll granne eller kompis som bara,
"-Åh, lilla gumman! jag går och köper glass åt dig, stackars liten som är så förkyld!"
Men nej, inget sånt här, här får man gå och köpa sin egen glass.

Men just nu känns det som att jag hellre ligger och svälter ihjäl än att ta mig upp ur soffan. Jag hatar verkligen att vara orkeslös, jag känner mig så hjälplös på något sätt.

Det är nu man ska ha massor av pengar så att man kunde ringa till nån affär och betala dem för att åka hit med lite Ben & Jerrys, undrar hur mycket det skulle kosta? Men då måste jag ändå gå upp och öppna för leveranskillen, så det går bort, det är så pinsamt att vara sjuk.OM jag ska gå ner och köpa glass nu måste jag fixa till mig, men det kommer ändå synas att jag är sjuk för mina händer bara skakar.

Stackars, stackars lilla mig!

1 kommentar: